محل لوگو

طرح توجیهی تولید ترانس مهتابی


طرح توجیهی تولید ترانس مهتابی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات:24

خلاصه طرح

نام طرح: كارگاه توليد ترانس مهتابي

استاد: 

ميزان كل سرمايه‌گذاري: 4345229920 ريال

ظرفيت: 65000 عدد در سال

ميزان سود: 356106400 ريال

نقطه سر به سر: 547109/42904 عدد

بازده سرمايه: 366/0

بازگشت سرمايه: 73/8

حاشيه سود: 333/0

مقدمه

صنايع الكتريكي به عنوان يكي از صنايع پيشروي دنياي صنعتي توانسته است موجب تحول عظيمي در اقتصاد بسياري از كشورها منجمله كشورهاي خاور دور گشته است. اشتغال‌زايي مناسب، سود آوري بالا و دوره كوتاه بازگشت سرمايه، اين صنعت را به يكي از جذابترين حوزه‌هاي سرمايه ‌گذاري تبديل نموده است لامپ‌هاي فلورسنت به عنوان يك محصول الكتريكي در روشنايي بسياري بسياري از اماكن بكار ميرود مزيت اصلي لامپ‌هاي فلورسنت ايجاد نور يكنواخت بدون خيره‌كنندگي بوده و به دليل مصرف اندك برق، در سطح وسيعي مورد استفاده قرار مي‌گيرند. استفاده فراوان از انواع و اشكال مختلف اين لامپ‌ها (ميله‌اي، حلقوي و ....) در روشنايي محيط كارگاهها و كارخانجات، بيمارستانها و مراكز درماني، مدارس و دانشگاهها و ادارات و تابلوهاي فروشگاهها، اهميت توليد اين محصول و لوازم جانبي آن شامل ترانس، استارت و ... را عيان مي‌سازد. مضافاً اينكه تركيب نور حاصل از لامپهاي فلورسنت با نور زرد حاصل از لامپهاي رشته‌اي (تنگستن) براي حفظ بهداشت و سلامتي چشم مورد تاكيد پزشكان ميباشد.

از ديگر سو نياز اين طرح براي بكارگيري نيروهاي متخصص و فاقد تخصص فرصت مناسبي را براي اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي بالاخص در زمينه‌هاي مهندسي برق و آموزش افراد كم تخصص در حين كار ايجاد نمايد.

 


مبلغ قابل پرداخت 3,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 621

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما