مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 34
بررسيرابطهانگيزهپيشرفت،نوآوري،تحملابهام،خودکارآمدی،عزتنفسوخودشکوفاییباجهتگيريکارآفرينيدردا� هدفاينپژوهشبررسيرابطهانگيزهپيشرفت،نوآوري،تحملابهام،خودکارآمدی،عزتنفسوخودشکوفاییباجهتگيريکارآفرينيدردانشجوياندانشگاهآزاداسلاميواحدخمینبود. نمونهاينپژوهششامل 400 دانشجويمقطعکارشناسيدانشگاهآزاداسلاميواحدخمیندرسال 89-88 بودکهازطريقنمونهگيريخوشهايانتخابشدند. برايجمعآوريدادههاازآزمونجهتگيريکارآفريني،پرسشنامهانگيزهپيشرفت،مقياسنوآوري،مقياستحملابهام،پرسشنامهخودکارآمدی،پرسشنامهعزتنفسوپرسشنامهخودشکوفاییاستفادهشدهاست. نتايجضريبهمبستگيپيرسوننشاندادکهجهتگيريکارآفرينيبامتغيرهايانگيزهپيشرفت،نوآوري،خودکارآمدی،خودشکوفایی،عزتنفسوتحملابهامرابطهمثبتمعنيداريدارد(01/0P<). نتايجتحليلرگرسيونچندمتغيرينشاندادکهمتغيرهايانگیزهپیشرفت،عزتنفسونوآوريکارآفرينيدردانشجوياندانشگاهراپيشبينيميکنند... بررسيرابطهانگيزهپيشرفت،نوآوري،تحملابهام،خودکارآمدی،عزتنفسوخودشکوفاییباجهتگيري کارآفرينيدردانشجوياندانشگاهآزاداسلامیواحدخمين Relationship between achievement-motive, innovation, ambiguity tolerance, self-efficacy, self-esteem, and self-actualization and entrepreneurial orientation University’s students دکترداوودمدنی (عضوهیئتعلمیدانشگاهآزاداسلامیواحدخمین) حسنحیدری(دانشجویدکتریمشاورهوعضوهیئتعلمیدانشگاهآزاداسلامیواحدخمین) مسلمعباسی- کارشناسیارشدروانشناسی چکيده هدفاينپژوهشبررسيرابطهانگيزهپيشرفت،نوآوري،تحملابهام،خودکارآمدی،عزتنفسوخودشکوفاییباجهتگيريکارآفرينيدردانشجوياندانشگاهآزاداسلاميواحدخمینبود. نمونهاينپژوهششامل 400 دانشجويمقطعکارشناسيدانشگاهآزاداسلاميواحدخمیندرسال 89-88 بودکهازطريقنمونهگيريخوشهايانتخابشدند. برايجمعآوريدادههاازآزمونجهتگيريکارآفريني،پرسشنامهانگيزهپيشرفت،مقياسنوآوري،مقياستحملابهام،پرسشنامهخودکارآمدی،پرسشنامهعزتنفسوپرسشنامهخودشکوفاییاستفادهشدهاست. نتايجضريبهمبستگيپيرسوننشاندادکهجهتگيريکارآفرينيبامتغيرهايانگيزهپيشرفت،نوآوري،خودکارآمدی،خودشکوفایی،عزتنفسوتحملابهامرابطهمثبتمعنيداريدارد(01/0P<). نتايجتحليلرگرسيونچندمتغيرينشاندادکهمتغيرهايانگیزهپیشرفت،عزتنفسونوآوريکارآفرينيدردانشجوياندانشگاهراپيشبينيميکنند. وازههايکليدي: کارآفرینی،انگيزهپيشرفت،نوآوري،تحملابهام،خودکارآمدی،عزتنفسوخودشکوفایی. Abstract Objective of this study is surveying relationship between achievement-motive, innovation, ambiguity tolerance, self-efficacy, self-esteem, and self-actualization. with entrepreneurial orientation of Khomein Azad University’s students. Sample of this study was comprised of 400 students (of Bachelor’s level) in the Khomein Azad University at 2008, selected by cluster sampling. Following tools were used for data collection; entrepreneurial orientation test, achievement motive questionnaire, , innovation scale, ambiguity tolerance scale, self-efficacy questionnaire, self-esteem questionnaire & self-actualization questionnaire. Results of Pearson correlation coefficient showed that entrepreneurial orientation has significant positive relationship with these variables; achievement-motive, innovation, ambiguity tolerance, self-efficacy, self-esteem, and self-actualizatio(
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان