مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 10
به نام خدا نویسنده: لااورا مازور و لوِلّا مایلزبرگرداننده به فارسی: دکتر احمد روستادر زمینه: بازاریابی- استراتژی بازاریابی- مشتریمداری- مدیریت استراتژیک آگاهی از دیدگاهها، نظرات و ایدههای بزرگان و زبدگان بازاریابی دنیا برای علاقمندان این رشته بسیار مفید و آموزنده است و کتاب، مسیر زندگی حرفهای و علمی آنان، چالشها، هشدارها و توصیههای آنان را در مورد آینده بازاریابی بازگو میکند.این کتاب پرفروش و جدید، حاصل گفتگویی طراحیشده و جالب با نظریهپردازان برتر بازاریابی دنیا از جمله فیلیپ کاتلر، است که میتوان آنرا، کنکاش ایدهها و پدیدههای بازاریابی دانست. مطالعه این کتاب ارزشمند برای همه علاقمندان مدیریت و بازرگانی بسیار مفید و جهتدهنده خواهد بود.گاهی یک جمله و نکته پرمغز از اینگونه اندیشمندان میتواند اثری ژرف بر نوع نگرش، دانش و مسیر حرفهای مطالعهکنندگان داشته باشد.این کتاب با شیوهای ساده و روان، ضمن معرفی هر یک از اندیشمندان بازاریابی و کتابها و آثار ویژهای از آنان که باعث شهرت آنان در بازاریابی شده است، نکات فراوانی را مطرح میکند که بسیار آموزندهاند و در هیچ کتاب دیگری دیده نشدهاند. گفتاری بر بهترینهای مدیریت کتاب گردآمدهی پیشگفتارهایی است که نویسنده بر کتابهای برگزیده جهان مدیریت، نگاشته است. این کتابها طی حدود یک دهه فعالیت سازمان فرهنگی فرا منتشر شده است. این گفتارها به همراه فرازهایی منتخب از هر کتاب، خواننده را با پیامهای اصلی کتاب آشنا میسازد. خواندن این کتاب به مدیرانی که فرصت خواندن تمامی کتابهای برتر جهان مدیریت را ندارند توصیه میشود. این کتاب شما را از خواندن اصل کتابها بینیاز نخواهد ساخت بلکه راهنمایی است که از میان برترینهای مدیریت، کتابهای مورد علاقه خود را بیابید و بخوانید. انقلاب درثروتآفرینیRevolutionary Wealth نویسندگان: آلوين تافلر و هيدي تافلربرگرداننده به فارسی: دكتر عبدالرضا رضايينژادسال انتشار: 2006در زمینه: سازمانهای آینده- مدیریت استراتژیک-اقتصادکلان مجله
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان