مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 10
طرح پيشنهادی بررسي نيازهاي مطالعاتي دانشآموزان مقطع راهنمايي شهر تهران با توجه به تحولات فناوری آينده مقدمه : امروزه فن آوري اطلاعات به مدد فنآوري ارتباطات فراگيرشده و جهان را دگرگون ساخته است. مهمترين تغييراتي كه اين فناوري در جهان بوجود آورده بوسيله مارشال مك لوهان در يك عبارت خلاصه شده است و آن «تبديل جهان به يك دهكده جهاني» است، بدين معنا كه مردم نقاط مختلف در كشورهاي سراسر كره زمين به مثابه ساكنان يك دهكده امكان برقراري ارتباط با يكديگر و اطلاع از اخبار و رويدادهاي جهاني را دارند. نزديكي روزافزون شهروندان دهكده جهاني به يكديگر، تبادل فرهنگها، تعامل تدابير، ارتقاي بينش سياسي و اجتماعي مردم ودسترسي سريع به اطلاعات توليدي در جهان، همگي از دستاوردهاي با ارزش فناوري ارتباطات است. از سوي ديگر، فناوري اطلاعات ابزار قدرتمندي است كه در كمترين زمان ممكن ميتواند ميان مردم جهان ارتباط برقرار سازد. اين ابزار ارتباطي قدرتمند با اطلاعات سروكار دارد. فناوري اطلاعات در جهان امروز چشم انداهايي را براي جهانيان به ارمغان آورده است كه بر تمام ابعاد زندگي سياسي، نظامي، اقتصادي، اجتماعي و آموزشي انسان قرن بيست و يكم تاثيرگذاشته است، به گونهاي كه بيشتر فراگيرندگان را به سمت رايانهها و آموزش كار با آنها سوق داده است. رايانهها با فراهم كردن فرصت لازم براي تمرين و كسب دانش بشري و پرورش دانشآموزان، به آموزش مدرسهاي ياري ميدهند. كاربرد فناوريهاي جديد اطلاعاتي و تغييرات سريع آن، موجب بروز تحولات بسيار در كليه جنبههاي يادگيري و آموزش شده است. شبكههاي ارتباطي و اطلاعاتي بويژه اينترنت چهره آموزش سنتي و تعامل ميان معلم و شاگرد را در تمام سطوح آن از پيش دبستاني تا دانشگاهي دگرگون كردهاند. به سبب اهميت فناوري و ايجاد فرهنگ مناسب براي بهرهگيري از آن، آموزش در مورد فناوريها از همان كودكي و در دوران دبستان در برنامه درسي كشورهاي پيشرفته گنجانده شده و دانشآموزان از اوان كودكي با اصطلاحات فناوري و نحوه استفاده از آن آشنا ميشوند. به
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان