مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 19
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟ فهرست مطالب چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟ 3 چکیده 3 مقدمه 4 توصیف وضع موجود 4 گردآوری اطلاعات(شواهد1) 6 پرسشنامه مدیریت زمان 7 ادبیات و پیشینه تحقیق 8 تعریف و تبیین واژه های کلیدی: 9 شیوه های گردآوری اطلاعات 10 تجزیه و تحلیل داده ها: 11 به طور کلی علل بی دقتی و حواس پرتی را به دو دسته کلی تقسیم می کنند: 11 چگونگی یافتن و انتخاب راه حل ها 12 با بررسی پاسخهای شاهرخ عواملی که باعث عدم تمرکز در او شده بود مشخص شد که این عوامل عبارتند از: 14 مراحل اجرای راه حل ها و چگونگی نظارت بر اجرای آنها 17 شواهد2 18 چگونگی ارزیابی و اعتبار یابی راه حل ها 18 تجدیدنظرها،پیشنهادها و تصمیم گیری 19 منابع 19 چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟ چکیده معلمان بیشترین وقت را برای تماس با دانش آموزان ، مشاهده آنان و کمک به جریان رشد و تکامل آنه در اختیار دارند. معلم باید در روابط با شاگردان از اصول حسنه انسانی آگاه باشد و آنها را به کار بندد و محیطی را به وجود آورد که دانش آموزان، مشکلات خود را با او در میان گذاشته و او در حد توان به اصلاح و تغییر رفتار آنها اقدام نماید.معلم به این موضوع ایمان داشته باشد که رفع موانع تربیتی و کاهش مشکلات دانش آموزان ، خود مقدمه ای برای آماده سازی ذهنی دانش آموزان و ارائه مطالب درسی می باشد. معلم متعهد، در طریق حفظ و تامین منافع واقعی شاگرد است ، در حل مسائل و مشکلات کوشاست
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 5,500 تومان