مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 36
مقدمه : اختلال ترس اجتماعي يكي از انواع ترس ها (فوبي) مي باشد كه كمتر مورد مطالعه و بررسي قرار گرفته است. خصوصيات باليني اين اختلال عبارتند از ترس اجتناب گونه از موقعيت هاي اجتماعي، علائم جسمي و شناختي ترس و اختلال عملكرد، مطالعه جامعي در ارتباط با شيوع اين اختلال در ايران در دست نمي باشد. به همين منظور اين پژوهش با هدف تعيين شيوع اختلال ترس اجتماعي و برخي عوامل وابسته در دانش آموزان شهر ايذه در سال 1388 انجام پذيرفت. در اين مطالعه مقطعي توصيفي 400 دانش آموز در شهر ايذه توسط ملاك هاي تشخيصي dsmiv از طريق پرسشنامه نيمه سازمان يافته مورد سنجش قرار گرفتند. 6/14% از دانش آموزان مبتلا به اختلال ترس بودند. و بين سابقه خجالتي بودن در كودكي و تنبيه بدني با آن رابطه آمار معنادار وجود داشت. شيوع اين اختلال در اين تحقيق بالاتر از تحقيقات مشابه در غرب است و مطالعات وسيع تر در آينده توصيه مي شود. تمام فعالیتهای معلم و شاگرد و تعامل آنها برای این است که یادگیری موثر بوجود آید. یادگیری موثر در اهداف آموزشی که در آغاز تدریس تعیین شد. تجلی یافته است بنابراین تصمیمگیریها و تلاشهای یادگیری برای تحقق اهداف مورد است. معلم وظیفه دارد در ضمن تدریس و در پایان آن بطور منظم و نظامدار نحوه انجام فعالیتها و آثار نتایج آن را ارزیابی کند تا بتواند با شناخت موانع و محدودیتها و رفع آنها دستیابی به اهداف را تسهیل نماید و به خوبی موقعیت دانش آموز را در فرایند یادگیری بشناسد. اگر به این کار مهمن در تدریس توجه نشود فرایند تدریس در جهت رشد دانش آموزان موثر واقع نمیشود. بيان مسئله در این تحقیق به تعریف ترس و عملکرد خودم در مورد دانش آموزی که در امتحان ترس داشت وراهکارهایی که برای درمان این دانش آموز انجام دادم اشاره خواهم داشت. نگرانی ترس لازمۀ ادامه حیات و تضمین کننده سعی وتلاش انسانهاست. اما هنگامی که آنقدر شدت می یابدکه منجر به کاهش عملکرد
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان