مرجع فایل - قابل ویرایش )
تعداد صفحه : 58
بررسي رابطه ساده و چند متغيري مقبوليت گروهي و عزت نفس با پيشرفت تحصيلي و سازگاري فردي و اجتماعي بين دانش آموزان پسر چكـيده مقاله )) مديران واحدهاي آموزشي كه با هدف تعليم و تربيت با معلمان ، كاركنان و والدين دانش آموزان ارتباط دارند بايد شيوه مديريتي متفاوتي با ساير محيط هاي كاري مثل مراكز توليدي و غيره داشته باشند . اگر مدير به معلمين تحصيلكرده و با تجربه صرفاً به عنوان يك جزء ماشين توليد بنگرد مسلماً در انجام وظيفه خود با اشكال ، مقاومت كاركنان براي همكاري ، بروز درگيريها و در نتيجه فشارهاي فزاينده محيط كار مواجه خواهد شد . ايجاد رابطه مطلوب توسط مدير با معلمين ضمن ايجاد محيطي امن ، كارايي افراد را بالا مي برد و رضايت شغلي را به همراه خواهد داشت . هدف كلي پژوهش پي بردن به اين مسئله است كه مديران واحدهاي آموزشي عموماً گرايش كاري دارند يا گرايش به روابط انساني يا حالتي متوسط از اين دو ؟ و تا حد ممكن مشخص شود متغيرهايي مثل : ميزان تحصيلات ، سابقه خدمت ، جنسيت ، سابقه مديريت ، دوره هاي ضمن خدمت مرتبط با مديريت و غيره ارتباطي با گرايش وي دارند ؟ همچنين بررسي شود در دوره هاي مختلف تحصيلي ( ابتدايي ، راهنمايي و متوسطه ) مديران از گرايش هاي مختلف برخوردارند يا خير ؟ سئوالات پژوهش عبارتند از : 1- معمولاً مديران واحدهاي آموزشي گرايش كاري دارند يا گرايش به روابط انساني ؟ 2- چه رابطه اي بين تحصيلات مرتبط با مديريت و گرايشات مدير وجود دارد ؟ 3- چه رابطه اي بين جنسيت و گرايشات مديران وجود دارد ؟ 4- چه رابطه اي بين دوره هاي تحصيلي مدارس و گرايشات مدير وجود دارد ؟ 5- چه رابطه اي بين مدرك تحصيلي مدير و گرايشات كاري و انساني وي وجود دارد ؟ 6- آيا فرم ( همكار مطرود فيدلر ) براي مديران به سادگي قابل تكميل كردن مي باشد ؟LPC براي نگارش پيشينه پژوهش ابتدا كتب و مجلات تخصصي مرتبط با مديريت بررسي گرديد و
قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .
« پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »
مبلغ قابل پرداخت 3,190 تومان